poniedziałek, 24 października 2011

Przerwa w działalności 100 Oktanów

21 października minął rok od rozpoczęcia działalności 100 Oktanów. Dzisiaj, trochę ze smutkiem, chciałbym poinformować Was o czasowym zawieszeniu działalności strony. Zapraszam do dalszej części wpisu, w której znajdziecie trochę statystyk, które zaskoczyły nawet mnie, i oczywiście kilka słów o powodzie przerwy w prowadzeniu strony.

Przede wszystkim chciałbym bardzo podziękować wszystkim, których sugestie pomogły zmieniać ten blog, czyli w głównej mierze społeczności Exotic Cars oraz Grzegorzowi Stalewskiemu, bez którego ta strona w ogóle by nie ruszyła.

Od początku działalności, czyli od 21 października 2010 roku, do końca w pełni aktywnego prowadzenia strony, czyli do początku lipca, 100 Oktanów zostało odwiedzone 12 000 razy. Jest to wynik, który niezwykle mnie zaskoczył. Nie spodziewałem się aż takiej oglądalności. Na Facebooku zebrało się do tej pory 52 fanów, co również jest fajnym wynikiem. Najlepszym miesiącem, dzięki wpisom o Verva Street Racing, był czerwiec, w którym 100 Oktanów wyświetlono ponad 2200 razy.

Blog rozwijał się i zyskiwał coraz większą popularność. Dlaczego więc przerywam jego działalność? Z początkiem września zacząłem pracę jako redaktor dużo większej strony, którą zapewne część z Was zna – Autokult.pl. W związku z tym, zwyczajnie brakuje mi czasu na prowadzenie własnej strony, o przygotowywaniu nowych zdjęć nie wspominając. Polecam zatem zajrzeć od czasu do czasu na Autokult. Na zachętę zapraszam do relacji z jazd prototypowym Carlssonem C 63 AMG CK 63 RSR, w której brałem udział i wykonywałem sesję fotograficzną:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz